Om Toyota Extreme : Ris/ros, gode forslag mm. |
Handel med TRC-tuning.com
Torsdag 02-03-2005 kl. 22:33 |
Ja så fik jeg jo handlet lidt med TRC-tuning.com Bestilte en lastbil med sænkningssæt i 65/45 til diverse Toyota'er.... At de så spilder tiden og bruger 3 uger inden de sætter ordren i værk... Nå pyt, efter yderligere 3 uger kommer varerne... Men TÜV-godkendelserne er ikke i orden. De er mangelfulde og godkendelsen passer slet ikke på fjedrene... Nu har jeg så skrevet til dem hver dag siden mandag eftermiddag, men intet svar... Men håber da at høre fra dem Er efterhånden træt af useriøse firmaer, men møder dem efterhånden overalt, også i DK (se min signatur) Så kan man bruge en masse tid og få ingenting ud af det Jeg tuder ikke langtfra men tænk jer om når I finder noget i udlandet I kan spare et par hundrede kroner på Tit går det godt... men når det ikke gør... så ville det sq have været skønt at have købt det i samme by, så man bare kunne tage ned og pande sin dealer med et baseball.bat hvis tingene ikke er i orden BilXperten Viborg skylder TE penge og har gjort det i over 2 måneder
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comTorsdag 02-03-2005 kl. 22:50 |
Ja man når på et tidspunkt til at det er ligemeget hvad det koster.. bare det er købt i nærheden.. sådan har jeg det med mange ting efterhånden - Jesper - MR2 Turbo Targa - Toy4Two
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comTorsdag 02-03-2005 kl. 22:53 |
Yeps.. besparelsen skal sq være ret stor før man gider... Når lortet går i stykker eller er det måske allerede ved modtagelsen, hvad så? Der er mange problemer i det... Som sagt går det ofte godt... men sq ikke altid desværre BilXperten Viborg skylder TE penge og har gjort det i over 2 måneder
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comTorsdag 02-03-2005 kl. 23:39 |
Har godt hørt de kan være lidt sløve nede ved TRC-tunning, jeg blev råden til ikke at handle for meget af gangen dernede Carina for ever... ://hjem.tele2adsl.dk/teamx
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comTorsdag 02-03-2005 kl. 23:42 |
Ja, nu må vi se... Skidtet ER jo kommet, men mener ikke papirerne lever op til det lovede BilXperten Viborg skylder TE penge og har gjort det i over 2 måneder
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comTorsdag 03-03-2005 kl. 08:35 |
Hov hov, det er bl.a. varer til mig du kalder skidt Er der noget nyt i sagen I once thought I made a mistake, but I was wrong
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comTorsdag 03-03-2005 kl. 09:05 |
Nope.... BilXperten Viborg skylder TE penge og har gjort det i over 2 måneder
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comTorsdag 03-03-2005 kl. 19:26 |
Hvad siger I til denne mail? Det drejer sig om et (eller rettere mange) 65/45mm sænkningsfjedre *************** Do u need the TÜV document? We thought the documents are not needed in Denmark. If so, we will send the TÜV papers to you. That’s no problem. Please let me know. One last information: U can read in all TÜV certs, a maximum lowering rate From -25-30mm. But that isn’t the front strut. That’s only a middle rate. A middle rate calculated on the rear strut. I’m sure we delivered the right springs. BilXperten Viborg skylder TE penge og har gjort det i over 2 måneder
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comTorsdag 03-03-2005 kl. 20:15 |
Den første del er dog reél nok, selvom de fleste nok ville sende dem med under alle omstændigheder, men tyskerne tror måske at TUV kun gælder i tyskland og andre lande derfor ikke kan bruge det til noget. Den sidste del med lovering rate og middle rate osv har jeg læst igennem flere gange uden helt at forstå meningen, det er ikke det engelske der er problemet, mere mere hvad fanden han mener. Når fjedrene skal sænke 65 foran og 45 bagi må det da blive 55 mm som middel, hvorfor snakker han så om 25-30 mm. Ud fra det han skriver bliver man helt i tvivl om det er de rigtige fjedre, på trods af hans sidste kommentar I once thought I made a mistake, but I was wrong
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comTorsdag 03-03-2005 kl. 22:24 |
hehe, hvad kan man forvente af tyskere ej...egentlig synes jeg det er lidt useriøst ikke at "tro" vi skal bruge papirene, man skal sku ikke tro noget når man handler med folk... det med fjedrene kan jeg heller ikke rigtig hitte ud af... "Det er ikke et fedt mærke, det er en fed model" N. Kiesa @ RaceX 2004
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comSøndag 04-03-2005 kl. 15:35 |
Der er ingen TuV-papirer på de fjedre, hvor 65/45mm er nævnt.... Derfor har jeg nu skrevet til dem.... ************** That means that none of your lowering kits in any way can be approved in Denmark. If we knew that the TuV-approvals wasn't really OK, as mentioned on your website, we wouldn't have bought the springs in the first place, but as they say... learning by doing... I hope you will delete our name and address from your website... When we can't be sure what to get when ordering, we'd rather do no ordering at all.. BilXperten Viborg skylder TE penge og har gjort det i over 2 måneder
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comSøndag 04-03-2005 kl. 15:49 |
Hvis du har fået delene hjem, har du vel en del penge ude at flyve, der kan være svært at få ind igen, uden Tûv godkendelserne..Eller hva'? Signatur fri zone
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comSøndag 04-03-2005 kl. 15:50 |
Ja det har du ret i.... men penge har jeg aldrig gået så meget op i Det kan i hvert fald ikke ødelægge min dag BilXperten Viborg skylder TE penge og har gjort det i over 2 måneder
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comSøndag 04-03-2005 kl. 21:10 |
Nu har de så skrevet igen *************** One last information: U can read in all TÜV certs, a maximum lowering rate From -25-30mm. But that isn’t the front strut. That’s only a middle rate. A middle rate calculated on the rear strut. No TÜV papers shows the real lowering rate. Only the minimum lowering rate is printed in German TÜV Certification documents. (Based upon the minimum rate On the rear struts.) *************** BilXperten Viborg skylder TE penge og har gjort det i over 2 måneder
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comSøndag 04-03-2005 kl. 23:19 |
Jeg synes ikke du skulle ha´ bitchet sådan - for selvom de er lidt løgnagtige, så tilbyder de da trods alt at sende nogle TÜV papirer - og de kunne vel bruges - eller hvad?
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comSøndag 04-03-2005 kl. 23:41 |
Jeg har allerede TuV-papirer hvorpå der står: Godkendt til 25mm (rina E) og 40mm på T22... Det kan jeg lissom ikke bruge til noget når sættet er købt som 65/45 Jeg tror på at de har fået godkendt et standardsæt og de har så lavet nye sæt der sænker mere, og sender derefter de oprindelige og dermed forkerte/falske TuV-papirer med deres fjedre... Det er min mening BilXperten Viborg skylder TE penge og har gjort det i over 2 måneder
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comSøndag 04-03-2005 kl. 23:43 |
Nej, det er ikke helt korrekt. Der er godkendelsepapirer med til T22, men de er ikke godkendt af Tuv... BilXperten Viborg skylder TE penge og har gjort det i over 2 måneder
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comTirsdag 05-03-2005 kl. 00:46 |
jeg ville aldrig kunne tage et firma seriøst som skriver "U" i korrespondance med sine kunder .. uprofessionelt De første 15cm giver en dreng, det er de sidste 5cm der giver pigen
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comTirsdag 05-03-2005 kl. 00:50 |
Zz... Det kan sq ikke bringe mit pis i kog... At en tysker overhovedet skriver engelsk er store sager... Hvordan de skriver er jeg ligeglad med, jeg forventer bare en ordentlig behandling, det er langt vigtigere end deres evner til at stave... BilXperten Viborg skylder TE penge og har gjort det i over 2 måneder
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comTirsdag 05-03-2005 kl. 00:53 |
En tysker ved også godt hvordan man staver til You .. syntes virkeligt det sender et skidt signal at formulere sig sådan overfor sine kunder. Din erfaring viser jo også at de ikke er særligt seriøse Skal ærligt sige det samme gælder for brugere på forums der sidder og skriver i SMS-sprog .. underligt De første 15cm giver en dreng, det er de sidste 5cm der giver pigen
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comTirsdag 05-03-2005 kl. 09:21 |
Ja det virker godtnok teenageagtigt.. - Jesper - MR2 Turbo Targa - Toy4Two
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comTirsdag 05-03-2005 kl. 13:53 |
du skal ikk finde dig i noget rene <-> IN COROLLA WE TRUST <->
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comTirsdag 01-04-2005 kl. 14:07 |
Nej fyld bilen op med baseball. bats og VIP`s og så afsted tjaa...
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comFredag 02-04-2005 kl. 13:38 |
Man kan vel af hele historien lære at, når man ikke vil betale noget for varene og have det så billigt så muligt... Kan man vel næppe forvente andet... Lidt ligesom at købe en dvd-afspiller i bilka og tro den er god og holder resten af livet...
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comFredag 02-04-2005 kl. 13:41 |
Øhh.. hvad mener du med det?? 250 Euro er da ikke ligefrem specielt billigt?? Og desuden kan du ikke købe 65/45 spå mange andre steder? Så nej, det kan man sq ikke lære noget af I hvert fald ikke på den måde du beskriver det BilXperten Viborg skylder TE penge og har gjort det siden december 2004
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comFredag 03-04-2005 kl. 15:40 |
betyder det så at du ikke vil handle med TRC mere rene? for de er vist de eneste der har hvide blink og tårnstivere til min bil.. Nu med 12" Hertz og ingen baggagerum.. :D
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comFredag 03-04-2005 kl. 16:13 |
Ja jeg gider ikke handle med dem, for det giver (eller kan give en masse problemer) Så hellere lade være og undgå at få en masse utilfredse medlemmer BilXperten Viborg skylder TE penge og har gjort det siden december 2004
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comMandag 04-04-2005 kl. 19:16 |
trist for mig.. Nu med 12" Hertz og ingen baggagerum.. :D
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comSøndag 12-04-2005 kl. 18:42 |
Hvad er der så sket med fjedrene? Har du stadig dem Rene? Jeg synes du skrev om nogle til Rina E... Hvad kan de erhverves for? Er ligeglad med TüV papiret. Carina E '92 1.6 XLi
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comSøndag 12-04-2005 kl. 20:37 |
De er solgt til folk, der ligesom dig er ligeglade med godkendelsespapirerne ;.) BilXperten Viborg skylder TE penge og har gjort det siden december 2004
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comFredag 15-04-2005 kl. 17:58 |
Nu ved jeg ikke om det er det samme, men jeg havde TUV godkendelse på mit MOMO rat, men da den ikke var "E" godkendt, kunne jeg lige så godt smide TUV godkendlesen væk, den var ikke en skid værd??? Herning, Ja hvorfor ikk??
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comSøndag 17-04-2005 kl. 01:25 |
Brian -> Det er nok fordi at selv om at den er TUV godkendt, skal den være gpodkendt til netop >din< bil. Det fik jeg at vide hos syn hallen i Grindsted. Køre også med MOMO, og fik dælme travelt med at finde et nyt rat inden jeg skulle til syn igen. Corolla L/B-> ://badenudist.dk/ota <-
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comOnsdag 31-08-2005 kl. 15:31 |
ja, nu ved jeg godt at det her er et gammelt indlæg at rive frem, men jeg tror at jeg har svaret på det med hvor meget man må sænke vognen, jeg bruger fiktive tal for at det ikke skal blive for uoverskueligt at beskrive: vi siger at vi sænker 40/20, det giver så 30mm på midten af bilen, og det skal så regnes ud fra bagenden, dvs at du i realiteten kan sænke 60/0 (stadig fiktivt, da det ikke kan regnes sådan ud) og stadig holde en -Alt er til salg.. -for den rette pris.
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Handel med TRC-tuning.comOnsdag 31-08-2005 kl. 15:32 |
sænkning på -30mm -Alt er til salg.. -for den rette pris.
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
|
|
Fandt du ikke hvad du søgte?
|
|