Søgning
Tilpasset søgning

 
 
Annonce




 
Offtopic  :  Snak om alt mellem himmel og jord

råd søges, urimelig regning



Forum rating: Top 5
Fredag 07-02-2010 kl. 09:18
    Vis profil  Vis bilprofil
Som mange har grinet af, har jeg haft den gamle Carina til mekaniker et utal af gange siden oktober.
Sidste gang jeg hentede den var tor 14. jan.
Vi kørte en del ture og jeg var stadig ikke tilfreds med tomgangen. Aftalen var at jeg skulle give besked tilbage inden en uge om det havde virket.
Søndag kørte vi så ud og købte en anden bil samme sted.
Mandag prøvede jeg at ringe og give besked et par gange med min kontakt var optaget, tirsdag (d. 19.) skrev jeg en lang email hvor jeg forklarede situationen og hvad det endte med.
Så går der til torsdag (d. 4. feb) uden nogen som helst respons eller reaktion.

Så kommer der en email hvor der kort står han har trykket en faktura ud og de mener bilen er kureret.
...
Jeg har ikke modtaget den endnu (sikkert pga vejret, vi får heller ikke hentet skrald), men hvad hulen gør jeg med den?
Jeg vil gerne kunne komme der igen og vil ikke rende fra en regning, men jeg vil kr*ftedemig ikke ta's i r*ven heller.

Jeg har brug for lidt råd her, gerne fra nogen der har værksted :)

Jeg vil stille mig tilfreds med at betale materialer og 50% af lønnen.
Tror I de går med til det?

Jeg ringer selvf. til manden imorgen.





Bilen kører fint tak!

råd søges, urimelig regning



Forum rating: Top 250
Fredag 07-02-2010 kl. 10:49
    Vis profil  
Tag en snak med ejeren af virksomheden, han har nok heller ikke interesse i og miste en kunde. Og når du ligefrem har købt en ny bil af ham, er jeg da sikker på han har en forståelse af situationen.. Og så har du jo været en rigtig go kunde med Carina´en
En doven Mekaniker,- gør det rigtigt første gang!!

råd søges, urimelig regning



Forum rating: Top 5
Fredag 07-02-2010 kl. 10:50
    Vis profil  Vis bilprofil
Det er ejerens søn, jeg snakker med :)
Jeg ringer til ham imorgen.
Bilen kører fint tak!

råd søges, urimelig regning



Forum rating: Top 250
Fredag 07-02-2010 kl. 10:55
    Vis profil  
Go idé, jeg er sikker på de har forståelse for situationen..
En doven Mekaniker,- gør det rigtigt første gang!!

råd søges, urimelig regning



Forum rating: Top 100
Fredag 07-02-2010 kl. 11:09
    Vis profil  
Hej Roberto!

Rigtig lortesituation du står i der,har selv prøvet det flere gange og hver gang trak jeg det korte strå

Købte i 96 en 1,5 år gammel Carina E med 40000 km på klokken pris
170000 dengang

Den rystede i rattet og jeg gjorde opmærksom på det allerede under prøveturen,istedet for at skifte dækkene der var blevet skæve drejede de dem på fælgene og afbalancerede i en uendelighed. 4 gange havde de den og beskeden var "det var i orden". Det var LORT var det!

Jeg ku ikke rykke dem længere overhovedet og måtte selv hoste op med 4 nye dæk også kørte den fint. At jeg så ikke var kunde der længere kunne de da slet ikke forstå da de blev klar over det men sådan blev det.
Carina E 2.0 SLI

råd søges, urimelig regning



Forum rating: Top 50
Fredag 07-02-2010 kl. 11:51
    Vis profil  Vis bilprofil
Der er ikke andet for end at få ringet til dem, men hvorfor lod du dem ikke tage bilen i bytte når de nu alligevel havde kendskab til den?

råd søges, urimelig regning



Forum rating: Top 5
Fredag 07-02-2010 kl. 13:59
    Vis profil  Vis bilprofil
Det gjorde jeg osse, den står henne hos dem :)
Men bilen kan jo ikke betale regninger ...
Bilen kører fint tak!

råd søges, urimelig regning



Forum rating: Top 5
Lørdag 13-02-2010 kl. 11:09
    Vis profil  Vis bilprofil
Jeg har nu modtaget et brev fra england hvor leverandøren af det defekte gasspjæld påstår de testede det og det virkede da det blev sendt. De har testet det igen og det virker stadig.
Toyota her påstår at det er totalt defekt.
Hold da op hvor nogen lyver så det driver.
Toyota kunne ikke fixe bilen i 5 forsøg.
Toyota kunne ikke finde en reservedel (aner ikke om de prøvede).

Bilen kører fint tak!

råd søges, urimelig regning



Lørdag 13-02-2010 kl. 11:42
Nu har dit lokale Toyotaværksted jo ikke ligefrem brillieret med deres viden og kunnen - hverken med dette problem eller nogle af de andre du har haft.

Nu er du sluppet af med Carinaen til dem, og når de seks måneders garanti på Avensisen udløber ville jeg være den der siver andet steds hen og glemmer alt om de klodrianer.

 
   Fandt du ikke hvad du søgte?
Tilpasset søgning
Observér indlæg