Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Sv: Tilsodet egr??? Hvor ofte af Morten Jensen
Jeg kan se, at jeg faktisk oprindeligt har misforstået flowet gennem EGR'en. Men det giver ret god mening, at diesel'en fra den 5. dyse ikke kommer ind i indsugningen, hvis man blokerer EGR'en (da EGR'en sidder mellem indsugningsmanifoldet og den 5. dyse). Men kunne det være en mulighed, at blokere udstødningsgassen tidligere, eventuelt ved den køler der er til EGR'en? Og så sørge for at EGR-ventilen i stedet kan få frisk luft fra 'bagsiden' af motoren? Hvis man ser på denne tegning f.eks. så adskille systemet ved f.eks. pakning #25629 http://www.japan-parts.eu/toyota/eu/2007/avensis/adt250l-awfeyw/2_273550_132_352W/tool-engine-fuel/2501_exhaust-gas-recirculation-system#25680 Så får man i hvert fald ikke udstødningsgas ind i indsugningen, og der bør vel være nok vakuum i indsugningsmanifoldet til at kunne suge friskluft + ekstra diesel fra den 5. dyse ind i motoren?
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet